سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی افسرده دل، کمتر می پاید . [امام علی علیه السلام]

yase-madine

خدای تعالی می فرماید:

     منم خداوند و پروردگار جهانیان. منم خداوند بس والا و بزرگ. منم خداوند توانای سنجیده کار. منم خداوند آمرزنده مهربان. منم خداوند بخشنده مهربان. منم خداوند، خداوند روز جزا. منم خداوند که بوده است و خواهد بود. منم آفریدگار خیر و شر. منم خداوند؛ آفریدگار بهشت و دوزخ. منم خداوند که آغاز هر چیز از من است و انجامش به من است. منم خداوند یگانه که همه نیازمندان قصد او می کنند. منم خداوند دانا به غیب و آشکار. منم خداوند، پادشاه پاک و سلامت بخش و مؤمن و نگهبان و توانا و جبار و متکبر. منم خداوند، آفریدگار و نگارنده صورت. نام های نیک از آن منند. منم خداوند بس بزرگ.

     آنان که برای پاداش من کار می کنند، نباید به کار خویش اعتماد کنند که هر چند بکوشند و خویشتن را به رنج اندازند و عمر خویش را با عبادتم سپری کنند، باز هم کم کرده اند و در برابر بخشش و نعمت های بهشت و مقام های والای جوار من که می خواهند، آن گونه که شاید عبادت نکرده اند. ولی به رحمتم چشم بدوزند و به من خوش گمانی کنند و یقین برند که بدین سان رحمتم آنان را در بر می گیرد و رضوان و آمرزشم، لباس عفو بر آنان می پوشد. من خدای بخشنده مهربانم و بدین وصف ها نامیده شده ام.                               

                                                                                                                                 سخن خدا




reyhan ::: چهارشنبه 86/8/23::: ساعت 3:34 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :1344
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
reyhan
من یک بسیجی ام.
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<